Wednesday, May 5, 2010

Ada ke jawab camtu?

Tak tau la nak kata apa, haritu katanya bilik server air-cond rosak, so server kena matikan...nanti panas. Fine...

Then dah ok katanya, tapi apakehal sampai sekrang tak leh nak guna internet? aku nak isi borang cuti sebab EL hari tu tak boleh, nak check email uitm takleh...

Then roommate aku ni call la Pegawai Sistem Maklumat fakulti ni...pegawai ok, pegawai...suruh dia datang tengokkan apa sebab tak leh dapat internet lagi ni...dia boleh jawab apa tau..dah tak boleh abih tu nak suruh saya buat apa? takkan nak kerat-kerat wayar tu?

Deyyyyy...ha ni yang keluar padayappa aku ni...kalau takat tu jawapan ko, takyah jadik pegawai ok...jadik balachi je cukup. Technician-techniocian kat sini lebih bertatasusila dari ko, ok!

Kalau aku la yang kol tu, memang trigger my anger aku la tu...minah pegawai tu memang kejenya facebook, chatting YM, browse internet....fixing or repairing works pass kat technician...choi la..

Tapi kata takde internet, abih tu yang aku update ni guna hapo? hahahhahahah ada sorang technician yang sangat baik ngan kitorang telah menginstallkan satu program yang best membolehkan kami-kami ini surf internet termasuk web-web yang disekat oleh uitm hahahhahahha.....tapi still takleh masuk website uitm gak...aku nak apply cuti oiiii.....

No comments: