Tuesday, January 5, 2010

Apa dah jadi???

Hari ni adam peluk tiang tangga...

Pastu ngan aku sekali nyanyi lagu good morning good morning..negaraku...dia nyanyi sambil jari tak lepas pegang ujung baju aku ni ha...

Bila aku keluar dia lari menangis sekuat hati cambil lari setempat bentuk bulat (paham ke apa aku cakap ni?)...teacher dia keluarkan seesaw susurh main, dapat main dia diam la...sampai anak buah aku lagi sorang ni pun cengeng jugak..dia paut lengan ibu dia berpadu tenaga ngan adam nangis...

Aku dok tunggu dalam stgh jam, boleh dengar diorang nangis panggil mama...ibu...huhuh nak gelak pun ada...semalam aku sedih hari ni ok dah...

Hopefully seminggu je la dia macam ni..tappi kalau mggu depan pun dia camni apa nak buat, nasib baik jadual aku sangat best..isnin kelas hanya pukul 2-4, selasa 2-4, 8-10mlm, rabu 10-1 tgh, khamis kul 2-4, jumaat free....boleh la aku dok nunggu dia kat sekolah...

1 comment:

eZa said...

xpe beb. 1st week mmg havoc gitu. 2nd week insyaAllah ok tuh ;)