Tuesday, July 7, 2009

He Drives Me Nuts!

Semalam adam balik umah....with a scar ( a deep one) on his left cheek..when i asked who did it??? Bibit...(Bibit is his cousin)..yeahh rite! mesti dia rumble si bibit tu dulu, then kena cakar...aku tak kesian pun tapi aku cakap...ha padan muka, suka buat orang lagi kan dah kena...pastu one benjol on his forehead...i asked again why...babah dia cakap dia langgar almari...hahahah this one aku gelak...sebab adam memang macam tu..last sunday dia jalan depan je aku ngan babah dia, tu pun boleh langgar tiang, pastu pipi dia berlaga la..melalak...jalan lurus pun da boleh langgar something...clumsy sungguh...

Sekarang ni dia nakal betul la...serious nakal ya amatttttt! sampai memang aku hilang sabar...kalau kat umah balik-balik citer man(ultraman..all kind of ultraman...dia kenal okeh!), pastu nak citer Madagascar...pastu bukak citer man balik...aiyakkkk pening...malam kalau tak midnite jangan harap nak lelap mata dia..kengkadang aku saja tido dulu pastu bangun tengok mesti dia dah tido, boring la tu sebab tak de orang nak layan dia...

Kalau babah dia lagi la, memang hanginnnn je ngan dia...skarang dia cling sangat ngan aku..aku ni nak berak pun tak boleh...tapi nak buat camana, dulu aku gak yang nagis2 adam tak nak ngan aku, sekarang padan muka..babah dia boleh sedap dok melepak tgk tv citer best2, aku dok dalam bilik layan dvdv ultraman...huhuhuhuh tak suuuuuu-ke!

2 comments:

yurn said...

banyak2 saboo.... aku pun tercabar gak ke'sabo'ran nowadays.. tu blum ada adik lagi..

mazz said...

aku belom ada kekuatan nak jadikkan adam tu abang...mau bisu aku asik menjerit...