Tuesday, July 28, 2009

Hari hari bengkel...apo la...

Semalam aku cuti, saja jek menghabiskan masa bersama anakanda tercinta di rumah.

Hari ni start keje balik....dimulakan dengan Bengkel MQA (Malaysian Accreditation Agencies)..selama 2 hari...apa ntah...tak paham aku. Dah le aku di assign ngan sorang lecturer yang super duper senior yang mmg diketahui ramai dia memanjang tak de kat bumi UiTm ni, dok terperuk kat opis dia nun si Seksyen 8. Hmmmm mati la aku.

Lepas 2 hari bengkel MQA, aku kena gi Bengkel Web Site Fakulti la pulak. Nak tukar dari Mambo ke Joomla...abaikan je la kata nama-kata nama khas itu...sesungguhnya aku pun tak paham. yang aku paham UiTM nyer server nak tukar dah dari mambo ke joomla...sebab mambo dah outdated and joomla lagi variety...and kena ubah contents website fakulti sebab itu requirement untuk capai status Research University.Bengkel tu pun 2 hari....

Apakejedahnya time cuti semester ni buat keje bagai nak rak.....penin penin...alamatnya menjelang jumaat aku dah tukar profession dari lecturer ke pomen...dah asik bengkellllllll jek kejenya...

Mengeluh je ek aku ni, syukurla ada keje nak dibuat dari orang yang dok melongo tak de keje or tengah carik keje...kang orang cakap makan gaji buta pulak ye dak?????

Ahhh apo-apo yo la...

No comments: