Thursday, March 12, 2009

Rindunya...


Rindu nak berblog, tapi idea kering la, plus aku bz sket nak kejar kelas yang tinggal lagi 3 minggu before exam..silibus banyak tak abis lagi.

Meh layan gambar anak bujang aku yang tengah gilakan otomen..sana sini otomen..semalam dia pau aku beli otomen 12 ekor kecik-kecik tu..nasib baik 15 hengget...pastu asik tengok dvd otomen, org lain tak leh tgk citer lain...tapi aku actually tak suka sangat dia suka otomen ni...dulu setakat tiru gaya fire otomen tu jek (silang pangkah tangan tu..)sekrang ni ngan kaki sekali naik. Last 2 days kena sebat ngan gulungan surat kabar kat kaki..ada ke dia tendang pintu umah...sebab tak sabar nak masuk nak tengok otomen..tapi bukan tendang sungguh sungguh ni sampai berlobang ke hapa pintu tu..tendang kecik jek tapi as long as namanya tendang, babah dia memang tak leh tolerate la...aku nak gi beli rotan..sebab adam skrg ni makin nakal..cakap jek memang tak makan saman la budak tu..aku selalu cubit dia...

hmm kalau citer sehari semalam pun tak habis pasal perangai adam. Mak aku selalu cakap apa tau...apa vitamin yang ko makan terlebih-lebih masa pregnant dulu...si adam ni kus semangat nakal nya...aku gelak jek...tapi takpe orang tua-tua cakap budak nakal semacam ni bijak orangnya..amiiinnnnn....

1 comment:

eZa said...

insyaAllah, bdk nakal tandanye bijak! ;)