Monday, March 23, 2009

Gubra

Aku gabra ke gubra ke sebab esok reviewer akan masuk kelas tengok aku ngajar...walaupun seploh minit jek dia masuk tapi aku rasa cam seploh tahun dia dok masuk kelas aku tu..memang kena pakat la ngan students supaya bagi kerjasama untuk menampakkan keberkesanan subjek aku ngajar tu...

Sakit-sekit perut bila mengenangkan esok..

Ok, enuff that story..ni nak citer hal sesubuh pagi tadi..

Aku terperasan ada orang bukak main door umah, sekali aku celik tengok laki aku tgh dok meraba pintu carik card fon guard yang diorang lekat kat situ. Sebab apa dia dok carik kad no fon guard sesubuh buta?? pukul 4 pagi tu..ada Negro segerombolan duduk kat tingkat seploh yang memekak hari-hari dari pukul 3 pagi sampai azan subuh...hari hari tau no exception...semalam agaknya laki aku hilang sabar la tu..memang memekak tahap gaban..tau je la gaya diorang bercakap..dah macam 50 cent nyanyi lagu rap..

Guard pegi ketuk pagar rumah negro tu baru diorang diam..reti pulak diam.ingat orang lain pekak ke? Aku tak tau la jiran-jiran setingkat ngan negro tu, agaknya diorang tido pakai ear plug..aku dah rasa macam cerita Seniman Bujang Lapok yang kuswadinata menari-nari ngan bini kedua dia tu...hahhaha..

mintak-mintak dapatlah aku tido ngan aman malam ni...amiiiin

No comments: