Friday, March 20, 2009

Aku tengah blur

Aku kan, semenjak dua menjak ni..macma blur pulak

Aku datang opis pepagi kalo ada kelas ada la, kalo tak aku dok depan laptop, nak bloghop tapi selalu jek hop 2, 3 blog pastu aku blank tak tau buat apa dah...

Adakah symptom2 umur semakin bertambah maka minat membuat perkara yang lagha semakin berkurang...tapi tidak juga bertambah membuat perkara yang maaruf...hahahah apa aku merepek ni

Ni pulak tengah terkejar-kejar siapkan teaching profile ngan course file sebab riviewer aku akan masuk kelas untuk evaluate teaching style aku (aa style?? style aku apa?? retro..huhahahha)..utk confirm yang kena tunggu sampai 3 tahun tu..bodow kan nak tggu 3 tahun jugak baru nak confirm...haiya...

Ngan koordinator research yang dah menyalak suruh buat research, mengendeng kat aku suruh join research dia...eiiiii semak la kepala aku ni..

No comments: