Wednesday, December 26, 2007

Yeay yeay..best nyer cutiii....

Huhuhu best nye cuti lelama nih...ari ni baru start keje balik, ikut ati yang jahat ni mmg nak cuti jek sampai new year..ngeh ngeh ngeh..

So apa aku sefamily buat masa cuti???? raya haji kitorang kat umah mak & in laws je..sebab aku pun demam, selsema segala..so tak dek mood...ari jumaat tu aku pegi Muar umah my sis, konon dah baik demam sikit nak gi berjalan la..so aku + adam + my 2 sisters + 2 anak buahku...pegi sana best, for me Muar tu syurga makanan..makan makan makan dan makan lagi...aku gi muar 3 hari so ahad balik KL balik, tapi yang kurang bestnyer aku demam balik hari sabtu malam tu, so macam tak syok jek tgk sehati berdansa malam tu sebab gigil-gigil...malam tu tak leh tido, every single hour bangun wee wee...huhu pagi bangun rupa zombie kampung pisang!

Balik KL aku terus balik Ampang, dok diam-diam sebab demam tak kebah lagi...Adam pun attach ngan babah dia jek sebab bila dia hek hek kat aku macam bolayan jek, dia boring agaknya tu yang melekat je ngan babah dia...

Malam tu aku makan ubat ala-ala tido mati la kan..pastu terbangun dalam pukul 3 pagi camtu sebab terasa cam terang jek...sekali tu aku pusing tgk my hubby tgh change diapers Adam...huhuh rasa cam mimpi jek...tenyeh-tenyeh mata mmg betul-betul kejadian la..bukan cobaan!..tapinye Adam baik jek tak ronta-ronta sebab dia tido!..aku pun ala-ala meng offer kan diri la nak tukarkan diapers Adam kan, sekali tu hubby aku cakap tak pe, tak pe, tido je, dia boleh buat...aku pun tak tunggu terus sambung tido balik..TQ yer abang, practice buat tu semua nanti senang nak jadik sura-rumah-tangga..hehhe

Hari Krismas aku tak pegi mana except kat umah mak aku la..hari ni demam dah ok, so aku sihat balik..alhamdulillah..masak nasik ayam untuk hidangan sekeluarga besarku itu...pastu kul 3 ptg camtu balik umah aku balik..hmmm nothing special, typical day of mine...cumanya i can see clearer now coz got my glass back....yeay...terang rupanyer menda2 sekeliling ni yer..

So, tak dek citer best meh kita layan gambar mudak motak montel nih....








No comments: