Monday, October 22, 2007

Pegi Genting Highlands pulak....

Ni plan ad-hoc hubby aku...dia kata boring dok umah lama-lama..so kitorang plan nak gi Genting...pegi ngan all my siblings...naik bas amek pakej outdoor park + return skyway + return bus transfer to Putra LRT Gombak...murah je..RM26...

So, naik bas pukul 9.30 sampai kat puncak Genting pukul 10.30 camtu...Adam happy betul naik bas, dalam bas mulut dia je riuh..memula takut gak dia nangis, nasib baik Ok..naik cable car pun dia ok je..may be sebab tak tau mende lagi kan...kalau dah pandai sok, abis la he shows his tantrum...









Aku tak main sangat sebab pegang Adam, tapi babah nyer main tak hengat...aku naik Rolling Thunder Mine Train..ni feveret aku tau...dah berpuluh2 kali naik tapi still menjerit gak..aku jerit kuat nak mam**s..bergegar satu gua tu...hahahha...sampai sakit tekak la.

Main-maian, jalan-jalan, sampai kul 3.30 camtu, kitorang pun carik jalan nak naik skyway balik sebab bas kul 5.30, takut tak sempat...Genting Highlands sejuk jugak, even bila panas, menyengat la teriknyer...tapi best la dapat gi jejalan time cuti...yang penting Adam happy & semua happy..belik tu tido nyenyak sebab badan sakit2 naik ketapi gua tu...

No comments: