Wednesday, January 5, 2011

Hectic life begin...

mana tak hecticnya...pepagi kena handle tiga cikonets ok..my adam and other 2 princesses...yang sorang baru 2 tahun stgh maka menangis takmo gi skolah adalah biasa...yang adam pun sibuk nak nangis bila tengok cousin dia nangis..yang sorang lagi dah tentu-tentu nangis bila tgk yang dua lagi nangis...

Sekolah baru anak-anak aku ni kat tingkat 1...so nak naik tangga dengan barang-barang lagi just imagine macam mana seksanya rupa aku...hahahhaha..

yang bestnya, jumaat aku ada kelas at 8.30 so definitely aku memang takleh nak hantar bebudak la...so tugas en rais. Camana dia nak handle tu? hopefully ok la...sian gak kat dia tapi nak buat camana. Adik aku keje memang tak leh masuk lambat la..kakak aku waktu keje memang masuk kul 8...aku je yang flexible boleh datang ikut waktu kelas and en rais pun masuk keje kul 9...takpe..lama-lama mesti dah biasa...

Demi anak-anak, mama and babah gagahkan jua...(see..aku tak yah beranak banyak kali memang dah banyak anak pun...semua panggil mama..so semua macam anak aku la...:P)

No comments: