Friday, January 21, 2011

Aku nak update tp..

Banyak betul tapi aku ni lately cepat letih....keje banyak le kat opis...keje pikir ni letih lain macam la..kalau keje yg physical ni mmg no doubt penat la kan...

Keje melayan karenah manusia, student punya perangai..colleague lagi hadoiiiiii letih...di kerah secara mentally memang sgt penat.

Bila balik je aku memang tak leh nak pandang keje lain dh...keje aku ialah tido....serius rasa nak nangis bila jam loceng bunyik pukul 5.30am tetiap hari, rasa mcm apsal cepat sangat pagi ni? Belum lg melayan jalan jem yang tak bersebab ni...pehal asal polis trafik terpacak je kat situ tak buat pape pun jalan terus jem, terus semua jadi berhemah...tak paham betul la...

Pagi tadi yg lori terbalik kat depan bombay palace jln tun razak, jem start dr tol sg besi, pastu habis semua jalan sri petaling, jalan mrr2, jalan lebuhraya timur barat semua jem. Sampaikan ke NPE yang x de kena mengena pun jem sekali...federal x yah ckp la kan, mmg hari2 jem...

Eh apa aku nak cakap tadi? Dh terbebel panjang pulak. Dh la, letih bebenor rasa badan ni...chow.
Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

No comments: