Tuesday, January 18, 2011

Bukan tak nak update tapi...

busy siapkan kertas soklan exam...exam lagi 3 bulan tapi memang kena siapkan di awal semester.

Aku dah lalui proses defense proposal untuk phD, tengah ligat carik potential supervisor..alhamdulillah dah ada yang sudi jadik supervisor aku. So skrg ni tgh nak readykan diri untuk 2nd interview dengan pihak human resource adn scholarship department. Ada rezeki insya allah....

Sambil tu, busy jugak tolong bakal adik ipar buat preparation wedding this coming may..early may to be specific. So tgh hectic carik mak andam. Memula nak guna mak anadam zaman aku kawen, sekali tu dah pegi mintak quotation hamboiiiiiii naik 3 kali ganda ko...melampau sangat la pulak. Then dah nak kena carik choice lain pulak..dah set appointment esok. Hopefully harga best la kan, boleh terus booking.

Malam memang tak sempat nak buat apa sebab habis masak tengokkan keje sekolah adam dengan en hubby. Adam mengada-ngada kalau aku ajar, terus lembik jari tu tak leh nak pegang pencil nak kena mama dia tolong pegangkan...kalau ngan babah dia memang takleh nak ngada-ngada la...

That's why blog aku dibiarkan bersawang...nak hapdet dari blackberry kengkadang malas nak taip...keypad bb aku tu tang huruf 'a' macam liat sket nak kuar...takpun keluar sekali banyak-banyak...menambahkan lagi kemalasan aku...

Ok, enough on giving excuses. Mari sambung keje.

No comments: