Wednesday, December 30, 2009

Ayah dah baik...laki pulak!

Husband aku sakit belakang especially kat tulang belikat dia!

Dok mengadoi je. dia tak leh bend baadn dia or membongkok la...Angkat tangan ke duduk ke semua ok. Dah gi klinik, aku dah tampal koyok, dah sapu yoko yoko semua tak jalan. Dia di klinik panel opis dia, doktor tu bagi flanil...flanil bukan untuk muscle pain because of sports ke? selalu aku dapat menzza. Ala apa-apa pun minyak panas la nama kampung dia.

So, arini dia ada kat umah. Jaga adam sambil doing the house chores. Frankly speaking aku tak buat keje rumah pun sepanjang cuti except basuh baju then sidan then angkat...lipat no no no...huhu dah menambun. Aku sempat gantung baju-baju keje je. Ye la aku dok mengulang ke sepital je, pepagi bangun masak bubur (my father tak leh consume solid food). Tugas tetap aku kalo ayah or mak masuk spital ialah tukang masak. So lepas masak aku gi spital antar makanan, takkan antar je mesti la duduk duduk dulu. Balik dah penat. Makanan family aku pun tapau je kat kedai bawah umah.

Ni ayah dah discharge ruti seperti sedia kala la semula....

No comments: