Friday, October 9, 2009

SAKIT KEPALA!!!

This whole week aku sakit kepala...tak tau kenapa. Semalam balik awal (bukan semalam je..hari2 balik awal ok!) sebab ngantuk giler babeng. Ada ke Adam suruh aku bangun pukul 2.30 pagi bukakkan dia dvd ultramen dyna dia...hangin je mama dia ni. Aku jadik kejam marah dia yang kepisat2 atas katil..aku tak kasik dia lelap sebab nak tengok ultraman sangat kan....sampai nangis-nangis budak tu. This is not the first time ok...almost everyday jadik camni...akku penat la..dah dia tak bagi aku tido suruh aku celik tgk citer tu..end up sakit kepala bila bangun tido. Dapat tido dalam 2 jam je...letihhhhhhh...


I'm MENTALLY exhausted! Help me puhhh-lease!

1 comment:

siti nur aimi shahbudin said...

hehe comel je puan marah adam. sabor je la puan. pandai adam buli mama die. huhu.