Monday, May 11, 2009

Apa nak jadi nih?

Aku bengang gak ngan UiTM ni...aku dah kongsi bilik bertiga pun dah cukup baik sebab takyah nak pening2 kepala management carik bilik lain untuk kitorang...tapi bila suruh baiki internet masya allah...susahnya..

Bilik aku ni pakai internet switch, kalau sorang dapat internet, 2 lagi melongo..tapi yang paling kesian aku la..sebab tak penahnya nak dapat internet!

Oleh itu memang aku tak baca blog orang, apa lagi nak update blog sendiri..

Ni pinjam laptop roommate, boleh la bukak internet pakai wireless..kalau kat umah pulak, kena pulak encik suami keje overtime dari awal may sampai ujung bulan, aku ngan adam je kat umah...tak de maknanya aku nak online..sebab dia akan kacau suruh aku dok dalam bilik dia berjemaah tengok dvd madagascar ngan ultraman...

Rindunya kat blog...takpe..aku bawaklah laptop hari-hari lepas ni...sebab semester break dah start..buat admin works je..so ala-ala lenggang kangkong la kan..bolehla beratkan bahu aku bawak laptop tu..

insya allah aku update lagi...banyak citer ni..

1 comment:

eZa said...

itu la.. lame dh x dengar cite ko... hehehe

cuaca panas, hati pon panas eh? ;)