Wednesday, May 13, 2009

Vacation Lagi????

Next year baby..next year...we will fly to BALI....

Woohooo....ingat nak gi Hong Kong, tapi kena KIV dulu sebab adam too small to appreciate the moments in Disneyland...nanti dia tak ingat pulak...

Maybe masa dia 4 @ 5 tahun...kot la time tu aku pun dah sambung phD..ntah ntah ke mana negara aku tercampak..tak tau ler...

So, ticket ke Bali semua dah beli. Aku pulak tengah final exam time tu..kena lari jap la..harap2 tak kena jadik invigilators...kalau kena pun aku swap ngan orang lain la..hotel, transport semua tak carik lagi...tu nanti-nanti la kot...

Okeh...ada keje sket..nanti sambung lagi

3 comments:

gadisworld said...

wahh..besttnya..kerap yer g bercuti..g bali ker? bila? as akan ke sana gak early june nanti

mazzuana said...

hi as..thanks drop by.

Gini le keje jadik cikgu..heheh tak leh cuti sesuka ati..bila time agak2 boleh cuti memang berjalan saja la kejenya...kita gi next year april la..nanti buat detail blog yer, saya nak baca as guidance for me pulak..

Azury said...

Aku next year semua vacation kena freeze sbb dah ada baby kecik :) Tapi tgk website air-asia rasa gatal je nak booking, murah kan?