Thursday, April 30, 2009

Post Party - Birthday Adam

Thanks to all my frens yang muncul hari tu...yang tak dapat datang takpe..aku tak blacklist korang..hahahah

And to all the gifts received. Adam tak pandai cakap thank you(akalu dia cakap pun korang gerenti tak paham punya..)..so on behalf of my little young man tu..THANK YOU VERY MUCH..MUCHOS GRACIAS..

80% of hadiah adam adalah berupa barangan/toys berkonsepkan transformers and otomen...baguss..takyah aku beli otomen ngan robot dia..dia sangat hepi dan sangat bersepah-sepah satu rumah ngan otomen..bawah kusi ada sekor...tepi kusi ada sekor..dalam bilik dia berekor-ekor..bawah tv dia pun tersesat 2-3 ekor..pening aku...aku rasa la anak aku ni boleh jadik duta produk otomen la..

Anyway, thanks again pada yang sudi datang & pada Kak Zubye yang sangatlah sabar kejar adam nak dapat shoot and pricey smile anak bujang aku tu...

Ni gambar adam tengah excited dikelilingi adiah dia di pagi hari ahad...gambar masa party tunggu kak zubye je la yer..



4 comments:

eZa said...

tuh ade golf set tuh. leh la asah bakat ;) hehehe

sori ye adam, auntie x smpt beli present ;)

Azury said...

Kalau nafis la yg dpt semua toys ni gerenti tak tido mlm punye!

Maaf sangat tak dpt attend. Hope u guys had a great party!

Dr Ezura said...

happy mother's day...happy belated birthday to adam....

Anonymous said...

utincinia [url=http://wiki.openqa.org/display/~buy-mobic-without-no-prescription-online]Buy Mobic without no prescription online[/url] [url=http://wiki.openqa.org/display/~buy-codeine-no-prescription-online]Buy Codeine no prescription online[/url]