Saturday, April 11, 2009

Yeay Yeay..P1 aku dah leh pakai...

Sungguh teruja aku punya p1 yang bengong itews (ke aku yang bengong????) sudah boleh diguna hasil dikerjakan oleh adik ipar aku...wahahhahahah sukak sukak..

Sangat laju okeh, compared dengan maxis broadband yang slow mo, ohhh sangat teruja nih..

Greys anatomy?? blom khatam, tapi minggu depan aku teruskan perjuangan...

Adam demam ni, tadi aku bawak gi klinik, suhu dia 39.4 doktor terus masuk ubat montots..4 jam tu dia okeh la, pastu panas balik..sib baik mood dia okeh nak makan ubat tak yah nak berperang bagai...

Aku tgh plan birthday bash dia, so wait 4 the invitation ok..tgh finalize design card dia..insya allah end of next week aku start invite okeh..chow..nak sponging adam nih/

3 comments:

noniey said...

jap..P1 tu apa ek? hehehe.. sowi..

mazzuana said...

p1wimax tu internet provider baru noniey..tapi tak meluas lagi coverage diorang..pakej dia murah and laju..

ANAKIRANA said...

maz,
pakej brp rege?kelajuan brp?
nnt ko review ok ke tak ek
benda baru ni tak dgr komen lagi la