Thursday, December 25, 2008

Date with Adam..

Ni citer masa aku cuti aritu...dok umah ala-ala bosan asik ngadap bunga jek, aku pun ajak la adam keluar...suka mamat kecik tu...terus tuju rak kasut, amek kasut dia...ke mana kitorang pegi?

Hari kedua mama cuti - shopping barang dapur kat Carrefour Ampang

Hari ketiga mama cuti - keluar makan kat McD Pandan Mewah

Hari keempat mama cuti - Makan kat Secret Recipe

Hari-hari masa mama cuti - keluar sekali orang pegi keje, bawak dia round2, beli roti telur sedap...

Best pulak bila dapat keluar berdua jek ngan Adam...bukan aku kata kalau laki aku ada sekali tak best yer..just kengakdang laki aku skeptical sket kat aku bila aku cakap nak keluar berdua jek ngan adam...tapi it's proven..nothing happened..

Dia behave baik jek tau..masa gi beli barang dapur aku pancing dia dengan CD tom tom bak..dia minat habs kat Uncle Aznil...tetiap hari aku kena layan dia tengok Maca-Macam Aznil la, tom tom bak la...katun-katun lan tak layan...selain tu nak bagi dia diam bkak jek Sehati Berdansa, kan Astro suka ulang-ulang, senang idup aku...dia menari sekali dengan artis-artis tu...

Ni masa makan kat McD



sekarang ni abang lebih percaya kat aku bila aku cakap nak keluar ngan adam jek...sebab dalam keta dia tak kacau pun, dia sibuk main bola, tak pun berdiri tengah-tengah kat seat belakang...bila aku suruh dia hold tightly sebab aku nak brek, punyalah kuat dia pegang...maka boleh menerima arahan la anak aku...senang sket..isnin depan cuti jugak kan, nak plan gi short trip tapi macam malas nak rempuh jem kat highway nanti..makanya aku ngan abnag decide pergi putrajaya and ronda-ronda kat KL jek...paling tak pun ingat nak bawak Adam pegi Akuarium Wet World Shah Alam...janji dia hepi..

No comments: