Thursday, December 25, 2008

Back to normal bebeh...

Well alhamdulillah dapat gak siapkan tempahan bunga telur kawan lama aku tu...kepada Puan Rika, kalau ada terkurang mintak maaf banyak yer..aku dah cuba sehabis baik..huhuh



Esok korang cuti? aku tak cuti..kena la jugak pegi opis sebab ramai dah cuti and one more thing aku kena preparekan notes untuk semester depan...updet balik info dalam notes tu...

Sekarang ni aku tengah makan laksa yang abang beli malam semalam, tapi tetiba tak de mood nak makan semalam, penyudahnya masuk fridge tadi aku panaskan jek balik..ngap ngap ngap habis kuahnyer..mee laksanya tak abis pun...aku cicah roti ngan kuah laksa tu...style baru..haha

Ni adam tengah tido lepas penat main bola. Ada ke tadi masa keluar lif dia sibuk bump bola tu penyudahnya terlepas ke bawah..terjun terus bola tu ke tingkat 2...sampai umah mulut becok suruh amek balik bola tu...kenala babah dia turun balik..tu yang penat tu..turun naik turun naik..

Okeh lepas ni aku updet pasal adam pulak eh...

No comments: