Friday, February 23, 2007

Friday Friday...

hmm...boring ni, pepagi lagi dh macam rasa my whole day will be totally boring..keje dh abis..maklumla keje bermusim ni susah sikit..kalau bz, mmg bz bangat..kalau tak..surf internet je la..

As today is the day of Lepas Geram (ikut ERA ni..) i would like to lepas all my geram la..i was totally upset ngan working procedure in HUKM O & G clinic..tak clear langsung pasal procedure keje diorang...for the first timer like me, for sure kita tak tau after jumpa gynae what we should do? straight away go home or what? like me...nurse dh bagi tau we see u again within 6 weeks from now...then she told me i can go home..i pun balik la...luckily i call that clinic to confirm my next appt. then they told me to come to the clinic to get the exact time for appt. which i was supposed to get after i met my gynae for the first time....dgn perut memboyot ni i went to hukm yesterday just to get the exact time for appt.....pastu ujan lebat...dok la kat klinik tu sampai kul 4.30ptg tggu ujan reda...ni today nak kena pegi lagi pulak untuk dapatkan appt. lab pulak...eeiiiii tension...

ooopppsss jgn tension2 kang terberanak early than schedule pulak...k la...tak baik mengomel merungut di pagi jumaat ni...but what can i do????

No comments: