Friday, September 16, 2011

Hikhikhik

Apa la budak kecik ni eja nama sendiri pun tunggang langgang.

Dia selalu eja nama dia terbalik. Means that dia eja jadik M A D A. Tapi tulis ikut turutan A D A M. Kadang2 betul eja sampai ke second name dia which is ikhwan.

Apa2 aja la adam, aku x tegas sgt bab2 mesti pandai menulis mengeja at 4 years old. Aku tau boys ni focus diorang ke laut sikit. Kalau anak ko dh superb membaca mengeja at 4 years old alhamdulillah, for me aku tak suka nak bandingkan performance dia dengan budak lain especially dengan girls. Sepupu adam sebaya dh laju giler menulis, membaca mengira semua. But again, biarlah adam explore life dia sendiri. Tak payah nak paksa2.

Apa pun orang nak cakap kat my little man ni aku tak kisah. Walaupun kengkadang rasa nak fire gak orang yg suka nak compare anak dia je la yang bagus, tapi aku sabarrrrr....

Ok melalut sudah. Nak tunjuk handwriting si kecik ni je sebenarnya. Ok chow!
Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

2 comments:

ika said...

btui..mmg beza.. anak dara aku 2thn lg rajin dr abg2 yg 6 dan 4 thn

CuppyCakeMommy said...

Educational Toys promotion at my blog now..come and cekidout the fun!

or add us in fb
intelligent.toys@yahoo.com