Wednesday, August 24, 2011

Sudah boleh on-line di laptop yo...

Aku terminate line broadband since ada blackberry. Lagipun broadband maxis aku version lama dulu yang rm118 per month.So sekarang subscribe yang baru sebab amat memerukan untuk belajar nanti. Kenapa aku tak subscribe unifi??? Sebab susah nak bawak ke mana-mana. Malaysia ni bukan semua area ada wifi. So i opt for broadband again. And surprisingly the connection is superb yo! dulu masa broadband lama kejap kejap kang disconnect. Senang la aku nak ber tenet balik...hehehehehhe

Nothing much to story mory morning glory. Life monotonous sket lately. Sejak jadi temporary housewife ni keje aku hantar anak-gi kedai bakery beli barang baking-balik umah-baking@tengok tv-ambik anak balik sekolah-fetch my husband at LRT.

Buka puasa biasa-biasa je. Awal puasa masak, pastu tengah2 puasa kejap masak kejap beli, ujung puasa ni memang membeli sajok.

banyakk benda nak cerita lagi ni tapi later2 la ye.

Chow

No comments: