Saturday, August 6, 2011

Ikan kekek

Ikan kekek mak iloi iloi
Ikan gelama mak ilai ilai
Nampak mama cantiknya amboi
Tapi ketawa mengilai ngilai

Tu lagu adam nyanyi kat aku masa dia baru bangun tido tadi. Gelak besar aku...kelakar pulak bila dia pandai nyanyi lagu2 camtu.

Lama x citer pasal anak bujang sorang ni. Now dia dh pandai eja suku kata tapi baca still x pandai lagi. Nevermind, take your time baby...kuat melawan ngan aku, ngan babah dia menikus dia takut. Padahal aku lagi singa dari babah dia. Dah boleh diharap kemas rumah sikit2, lepas makan minum susu terus letak pinggan cawan botol dalam sinki. Sangat kedekut nak share barang, tp kalau mood baik punya habis dia share segala....

Satu lagi perangai dia yg sangat ntah hapa2 is....mak pot! Apa tu mak pot?? Kuat mereport anything...sikit2 mama...tadikan kat sekolah ayin mls nk spell...mama...tadi aisyah kena gigit dengan dekna...ibu...abang chik tak nak bagi adam main game dia..ibu...bibit tendang abang chik....ibu tu mak sedara dia (akak aku). Semua salah orang la..salah dia sikit pun dia tak report. Kepochi sungguh la....

Tahun depan april dh 5 tahun. Kejap je. Serik nak beranak aku ada lagi dia dh nak abis pre-school. Owh tahun depan nak kena daftarkan dia sekolah rendah.

Adam...jangan la cepat sangat membesar, nanti mama x leh nak gomol2 tickle2 adam lagi...
Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

No comments: