Friday, April 1, 2011

Taip taip taip taip then tak publish

ntah apsal le aku ni, taip entry dah panjang-panjang pastu aku discard je.

Mood nak berblogging kureng sket sebab keje menimbun dihujung semester. banyak benda nak kena baca...tanda assignment, tutorial yang piling up..perghhhhh takleh merungut sebab itu dah memang job aku.

So, pendek-pendek je entry lately...malas nak upload gambar pun ye gak. Gambar gi KK aku tak upload sampai la ni...dah sebulan dah vacation tu entry basi dah tahap tapai super basi.

Masa malam pulak dipenuhi mengajar anak bujang menulis ngan buat homework. Budak lelaki kan, malas dia lebih dari budak pempuan. Buat 4-5 huruf pastu dah hilang focus, cakap sakit perut la, letih la...dan dan bila aku cakap ok it's enough for today terus je melompat carik ultraman ngan pedang segala...tak letih pulak..auta je lebih budak tocet ni.

Sambil-sambil tu aku dok sibuk buat orders orang. Nak carik rezeki lebih memang kena korban masa la kan...penat tapi seronok sebab that's my passion. En rais tak bising tapi aku tau dia semak mata tengok dapur berkecah...pastu lantai dapur jadik oily...membawak ke hall sebab encik adam suka ke hulu hilir keluar masuk dapur kalau aku tengah baking....kalau sempat aku mop kalo tak aku lap ngan kain buruk spot yang berminyak je...gila femalashhhh...ye la baking tu malam..sampai kul berapa, nak mop lantai lagi hadoiiii....ujung minggu aku spring clean la.

ok, enuff said, aku blogging sambil breakfast, 9.30 ada kelas. No more lectures, just presentation assignment. Ada lagi 2 minggu sebelum semester habis and mula exam....yeeeeeehaaaaa!

No comments: