Tuesday, December 14, 2010

What should i do?

Ni pasal sekolah adam...

Last friday water supply kena potong, yesterday the best and most talented teacher dah berenti adn today electric and telecommunication supply pulak kena potong...

yang tu hal dia la kan, parents dah bayar yuran apsal ko tak bayar api air tepon segala????

yang aku hangin satu badan, principal (cikgu day-care cuti)tu pepandai pulak bawak bebudak day-care (ada la 6 org) pegi bawak bebudak tu ke sekolah satu lagi kat tasik selatan without our permission. Ni pun aku tau sebab aku kol cikgu day-care dia yang cuti tu tanya siapa yang jaga registration esok sebab aku nak buat re-enrolment.

Bila dah jadik camni, aku pulak yang doubtful nak hantar kat situ, takut pulak ntah sesapa yang jaga anak aku nanti (teacher day-care dia dah bukak day-care sendiri)..and teacher yang best yang berenti tu teacher 4 years old. tapi setakat ni adam's progress is good. Dia dah boleh eja suku kata and buku peter and jane pun dah ok..

So, tengah tengok2 sekolah lain, day-care hantar ke tempat x-teacher dia yang bukak day-care sendiri tu....peningggggggggg!

No comments: