Tuesday, December 7, 2010

Hasil rembatan di sale SSF Home Deco

Ada branch baru bertingkat2 kat wisma CKE, cheras...nak pegi dh lama coz everyday lalu depan tu nampak banner besar gedabak...so tadi lepas zohor pegila kejap...ingatkan nak tengok2 je dulu..sekali tu...banyaknya bunga cantik2..yg aku berkenan manjang takde less..tp en rais pun berkenan jugak, so dia kasik green light, so beli la...memula nak suruh florist dia gubah, pastu dh kira semua and dah agree, nak g bayar la...sekali tu harga jadik lain pulak, belum masuk workmanship lagi tu..

So, pikir punya pikir, aku gubah sendiri la...malas sebenarnya, dah le demam kebah demam kebah je aku ni. Balik je tadi makan lunch (@ 5 pm...bagus!)terus aku amek perkakas semua and start gubah...

Tengokla hasilnya...sendiri puji la..blasah la labu, bukan aku nak jual pun. Dah lama dah aku x menggubah bunga dalam vase, kalo dulu memang x beli yang dah siap gubah, mesti gubah sendiri, skrg ni beli siap je! Malas kedaung betul aku ni tu pasal padan muka badan dh jadik macam tong drum!
Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

No comments: