Monday, June 21, 2010

cemana la engineer ni design

It's yard area which meant for washing activities or drying ur clothes. Tp kat umah aku ni yard area boleh takde waterproofing membrane? Deyyy...dh tentu la tempat tu potentially ada water sippage..

Citernya gini, org umah bwh aku ni kata ada watermark kat siling dia which is lantai umah aku la..org maintenance kol n dtg umah check, terus sound kata situ x leh letak mesin basuh? Abih tu nak suruh aku letak mana? Tengah hall? Org maintenance tu kata ada org letak kat balcony..huh not cool at all..ujan panas segala mau reput mesin basuh aku..yard pulak kemain besar paipnya tak boleh connect ngan connector mesin utk water inlet pipe tu..so, aku tadah ngan baldi..tu agaknya yang ada water sippage tu
..

Aku ingat nak tukar kepala paip je la, for the time being en rais alih inlet ke sinki dapur kalo air kuar pun kat sinki. Namun nak letak mesin kat balcony definitely no no no!

2 comments:

~Zila Zul~ said...

design lama kot? aku pya pojek design tahun 2009 pon w/proofing kt yard area VO...

ANAKIRANA said...

laaaaaa....yard tu utk hiasan jer kot ehhehe lawak tul letak WM kat balkoni..