Monday, September 14, 2009

Sneak preview

Anak bujang aku dah tak menyempat tunggu raya (read:makpak dia yang tak sabo sebenarnya)..nak melaram dah ngan baju raya dia..gambar amek masa balik dari menabur duit kat Jalan TAR..jumaat malam...belikan adam songkok ngan sampin kain pelikat...pastu ada tersesat orang jual spender budak kecik pulak..gambo ultraman pulak tu..belikanla untuk anak bujang aku...inilah hasilnya...





Hari sabtu pulak aku continue sopink lagi untuk carik baju melayu my father, my nephews, and a few barang perhiasan rumah mak..tetiba terbeli pulak bunga yang dah siap gubah..flower arrangment kedai auntie ni cantik2 and yang penting murah compared kedai melayu kat tepi2 tu..budak malay tu siap sombong lagi nga haku ko...gubahan tak cantik mana, ranting lagi banyak dari bunga api semua rm200 and above...jangan mimpi nak dapat below RM200...last2 beli kat auntie tu, oleh kerana aku gi naik LRT, aku tinggal dulu bunga tu kat kedai tu, malam aku amek ngan encik rais...malam pegi pun ramai benor orang...hissshhh..aku kena parking kat ujung lorong ariani/jakel tu...aku jalan masuk dalam amek bunga, bila keluar amek kau sepemeluk aku bawak bunga kiri kanan, bunga aku ngan akak aku...tapi worth it..harga boleh tahan la...

Ni bunga tu..RM160 after less, before RM189

Lengkap dah sopink raya tahun ni...duit dah menipis..so dok diam tunggu raya tiba je..

1 comment:

Nurul Diana@Mama=Adam + Aidil + Ayra said...

wah dah complete ceklist raya yer .. santeknya adam berbaju melayu .. kita br nak terjah TAR .. maybe mlm seb raya tu kot ..