Friday, September 11, 2009

Mau Tukar Duitttt..

Aku mau tukar duit untuk raya di bank...

Tapi mesti raaaaamaiiiiii lagi la area shah alam bank tak penah tak de orang....memanjang penuh.

Tak de nak tukar banyak sangat, anak buah 8 orang...mak ayah...malas nya nak beratur..

Tapi aku mood happy hari ni...sebab baju raya saya sudah siap. Harini tadi bawak gi opis sebab nak suruh member tolong jahitkan manik...baru lip lap lip lap...hahaha.

Harini malam lepas berbuka kami nak pegi jalan TAR, nak gi beli songkok ngan samping anak bujang i....semalam dia try baju melayu yang baru siap tu, comellssss pastu tak nak bukak...adam dari baju kasut segala biru...nasib baik tak pakai spender lagi, kalo tak spender pun biru...

Ok nak gi bank dah...

2 comments:

Sue said...

hehe bestnye.. aku da tukar da semlm. Sib ade member keje bank. Kirim je la kat dia. Waa nk g jalan TAR. BEstnye... tapi aku pk 88kali neh nk gi, budak2 sure nk angkut skali neh. Thn lepas damia sorg je da cranky gile2.. rasa x sanggup. Tapi nk cari bju melayu bapak n anak je ngan samping n songkok. Sure byk choice kan?? hmm...

mazz said...

huhu giler la kalo gi sana bawk budak...ramai sangat...malam aku gi tu, adam dok dlm stroller, tapi dia diam jek sebab takut ramai sangat orang...saturday aku tinggal dia kat umah nenek dia aku gi naik LRT, senang sikit