Tuesday, June 16, 2009

Kemaruk Kamera

Adam sekarang kemaruk kamera...ntah apa angin dia semalam. Dia amek topi otomen 3 hengget dia tu, terus pakai, berdiri depan TV then suruh aku amek kamera....ma, abar ma....(mama, tangkap gambar..) Bila aku hala fon tu kat dia, mula la takleh dok diam...



Banyak lagi benda dia snap tapi malas aku nak letak sini...jerawat aku yang maha besar kat pipi ni pun dia snap...dia kata jerawat aku tu namuk geget (nyamuk gigit)...sabo je la...

tak nampak sangat jerawat tu...

Sekarang...tu tengok...benci...

eh tetiba ngantuk pulak...okla nak gi toilet jap..sambil carik ilham nak update apa lagi...

2 comments:

noniey said...

mesti tensi je kan.. kat mana2 pun dia mesti nak berebut je kamera tu ngan ko.. so, takkan depan orang ramai ko nak berebut gak dgn dia.. last2 terpaksa lah bagi...

beli yang toys punya lah.. tapi skrang ni budak2 yang bijak.. hehehehe

mazz said...

toys punya dia tak layan...laptop aku pun dia kejekan..aku beli laptop learning tu utk dia, tapi tetap takmo...sabarrrr...